Прийоми для активізації мовленнєвої активності дітей дошкільного віку, з власного досвіду роботи, продемонструвала вихователь молодшої групи «Рушничок» Тетяна Лагойда, в ході організованої освітньої діяльності з дітьми молодшої групи «Рушничок», під музичний супровід Марії Озарків.
Використання ігрових прийомів навчання, серед яких ігри, ігрові вправи; ситуації спілкування, в яких дитина є активним мовцем з використанням крісла автора; забавлянки, потішки, лічилки, чистомовки, відгадування загадок тощо, є однією з умов успішної мовленнєвої роботи на занятті і важливим фактором для формування мовленнєвих компетенцій дошкільників, а організація сюрпризів для такої вікової категрії дітей -- просто необхідність і мотивація виконувати завдання якнайліпше
Немає коментарів:
Дописати коментар